Merhabalar kızım 1 yaşında bebekliğinden beri ağlayan bir bebekti. Bebekliğinde de gaz sancılarıyla çok uğraştık fakat büyüdükçe düzelir derken ağlama işi huy olarak kaldı. Beni devamlı yanında istiyor ben yanından gidince ağlamaya başlıyor mutfakta işimi yaparken ayağıma sarılıyor sadece onunla ilgilenmemi istiyor. Böyle olunca bırakın kendime vakit ayırmayı ev işlerimi dahi yapamıyorum tüm gün onunla ilgileniyorum mutfakta bir çorba yapmak bile onunla saatlerimi alıyor. Uyurken yapayım diyorum uykuda kalma süresi de az hangi birine yetişicem bilmiyorum bu durum bazen çok sıkıyor beni varmı böyle olan anneler ? Siz bu durumla nasıl başa çıkıyorsunuz? Nasıl çözümler ürettiniz ?