Ay cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim çok mutlu oldum biran 😂
kendim için aldım sonuçta bizimde bu dönemde bağışıklığımızı arttırmamız lazım
kızım daha 8 aylık balık yağı için bir yaş dedi doktorumuz
d vitaminide daha düşük ıu olanını kullanıyoruz yine ocean marka:)