Yesilanne Yaşayan var mı kızlar? 4 sene önce güzellik merkezine senet imzaladım ama gitmedim üzerime icra dosyasıvar devamlı arıyolar
Bebegim_28 Yesilanne işin içine senet girince mecbur ödemelisiniz yada güzellik salonu ile anlaşmalıydınız
Milagrosoreiro Yesilanne Öncelikle geçmiş olsun.İcra memuruyum ve şöyle söylim o seneti bir an önce ödeyin derim.İcra yoluna giderlerse hem senette ki parayı hem avukat parasını hem de devlete para ödüyorsunuz.Kısacası 1000 TL oluyo sana 2000 TL.
Lidya-t Niye ödemediniz gitsekte gitmesekte seneti imzalamışsınız benim de tayinim çıktı gidemedim ama ödedim yapacak bir şey yoktu.O kadar arıyorlarsa icra gelir biran önce ödemelisiniz
Yesilanne Ama gitmedim bedavadan para mı ödicem gelemeyeceğimi belirttim tamam dediler bi anda icra geldi
nursocum Yesilanne ıslak imza atmışsınız belli ki o yüzden ben sizin yerinizde olsam parayı öder konuyu kapatırdım %100 haklı görünüyorlar. Parayı ödemediğiniz taktirde hem avukat parası hemde tazminat parası ödeyebilirsiniz