Senicokbekledik 2 aylık oğlum var şuanda body ayaklı alt giydiryorum geceleri yatarken bunların üstüne tulum gündüzleride bunların üstüne bir tane daha alt üst giydiriyorum ama sanki kalın gibi geliyor ne zaman mesela tek kat alt giydirmeye başladınız
mltmkrkl Senicokbekledik kuzum bana da kalın geliyor ama aynı bende böyleyim benim bebegim de 50 günlük fazla oldugunun farkındayım ev de sıcak ama aşamıyorum bunuya
Mora Senicokbekledik Çok kalın giydiriyorsunuz bu sıcaklığa tek alt yeterli. Uyurkende atlet üstü 1.7 tog tulum yeterli