Mertin_annesi Arkadaşlar nasıl kullanıyorsunuzu 2,5 aylık bebeğim ben mama veriyorum yani beslenmeden öncemi sonramı yoksa mamaya beya süte mi katıosunuz ve kaç damla günde kaç kere ? Ben biyerde yanlış yapıorum ama
Ozgecee3 Mertin_annesi ben her emzirdikten sabah oglen aksam yatarken o gun cok gazli olursa 7 damla yoksa 5 damla veriyorum
Ozgecee3 Mertin_annesi zaten onun sisesinde silikon ucu var güzelim bebegin agzina damla damla damlat