Deletedmom115 Annnisshhh 3,5 aylıkken yaptırdık sedasyon yöntemi ile oldu uyku hali yarı baygın şekilde yani hiç düşünmeyin inşallah sonrasında iyi ki erken yaptırmışım diyeceksiniz.
Melek7 Biz 3 ay 20 günlükken yaptırmıştık. Genel ya da lokal olması yaptırdığınız yere değişiyor sanırım. Bizim lokal oldu çok rahat oldu bikaç güne bebişin keyfi yerine geldi. 20 günden sonra da kreme falan gerek kalmıyor normale döndü..
Kaanveannesi 2 aylıkken yaptırdım ben lokal oldu valla sadece 2 gün krem sürdüm 3 günde hiçbir şey kalmadı 1 haftada da dikişleri düştü çok rahat oldu sadece ilk çişte ağladı herkese tavsiye ederim erken yaptırmak en iyisi
NrYlmzTsr 5.5 aylikken yaptirdim, local anestesi ile. 6.aydan once local ile yapiliyor. Cabuk iyilesti ve sadece ameliyathaneden çıkarken agliyordu, sonra bisey yokmus gibi devam ettik 3 gunde dikisleride dustu. 4 gun boyunca suda oturttum ben cabuk toparladi.
Annnisshhh Deletedmom115 lokalle yaptırmak istiyorum ben ama her yerde lokal oluyor mu onu bilmiyordum sz devlet hastanesinde mi yaptırdınız
Busu48 Devlet hastanesine gittim sünnet yaptırmak için narkoz veriyoruz bir yaş altindakilere onermiyoruz yoğun bakimlik olabiliyo bebekler dedi yapmadı buradaki doktor çocuk cerrahisi idi gittiğimiz bi sünnete 1500 lira para istiyor özellerde nasıl yapcam bilmiyorum 3 ay 11 günlüğüz
Minnakkuzum Ankarada Vedat Ali Canoğlu isiimli bir ürolog var. Oğlum 4 buçuk aylıkken sünnet oldu. Vedat bey kendi kliniğinde klips yöntemiyle bölgesel uyuşturarak yaptı. Ocak ayında 500tl civarı bir ücret ödedik. 10 günde iyileşmişti. Tavsiye ederim.