rabiss12 doktora danıştınız mı bu durumu? Kabız olması için kaskatı kaka yapıyor olması lazım demişti doktorumuz. Makat çatlağı olabilir besin alerjisi olabilir. Sürekli ıkınma hali sık kaka yapma ya da inatçı kabızlık belirtileri gösterebilir. Şiddetli gaz sancısı huzursuzluk uykuya dalamama vs de belirtileridir. Ayrıca az kilo da alır. Yani öncelikle doktora danışmak gerekir en doğrusunu onlar söyleyecektir. Bir de mama hazırlarken önce suyu mu koyuyorsunuz mamayı mı? Bu konuda hata yapan çok oluyormuş önce belirtilen ml kadar su koyulur sonra mama eklenir tam tersi yapan anneler varmış böyle olunca mamanın suyu az geliyor ve bebek sindiremiyormuş aklınızda olsun.