Melikederinakinnn Merhabalar arkadaslarim acaba aranizda 1 yas bebisinize balik yagi kullanan varmi varsa hamgi markayi onerirsiniz acaba bizim doktorumz jun-or surup onerdi ama baska doktorda balik yagi kullanabilirsin demisti
Cihangir20 Melikederinakinnn Bizde başlayacağız özelde doktorumuz yazdı e ile başlıyor gerisini okuyamadım doktor yazısı 😂 ama canım doktorumuz dediki haftada 3 kaşığı geçmesin büyüdükçe boy uzamasını engeller ilerde cüceliğe sebep oluyor dedi aşırıya kaçma dedi
Nlyckmk Melikederinakinnn merhaba bizim doktorumuzda ocean balık yagını 1 yaşından itibaren önermişti bizde o şekilde yaptık hergün bir çay kaşığı kadar veriyorum yazılan gibi de balık yağının zeka gelişimi için çok faydası var ben kan ve d vitaminini de ocean kullanıyorum ogluma hiç bir sorun yaşamadık memnunum😊
ayseguldogan Melikederinakinnn Bize doktorumuz easyfishoil kullanın dedi 3 yaşında girerken başladık hem içeriği hem tadı güzel ifos5 onayı da var
Melikederinakinnn Cihangir20 Yok canm balik yaginin zarari yok hatta baya faydasi var arastrin isterseniz ben sadece marka olarak kararsiz kaldim bide easy fish oil cok iyi diyorlar ama onun surubunu bulamadik
Cihangir20 Melikederinakinnn bugün ben gittim sordum ve ocean çok iyiymiş doktorun verdipini almadım ocean aldım eczacı amcam o önerdi size de fikir olsun isterseniz