Feyyyzza ben gripe water kullandim ama,ben kullandigimda 5 bucuk aylikti, 3 aylıktan önce tavsiye etmiyorlar. Çünkü içinde cok fazla bitki özü vardi. Almanya’da oldugum icin burdaki doktorlar cocuk cok gazdan bayilmiyorsa kolay kolay ilaç yazmiyor. Ebe Ayse Öner in videolarinda gaz cikarma icin cok guzel masajlar var bu arada. Baya rahatliyor,eger gazi varsa.