Kızlar bebeğimin uykulari öyle süper degildi ama en azindan gecede bir kez 3-4 saat uyuduuğu olurdu, 4.aya girdik gireli mahvolduk asla dalmiyor uyuyamiyor. Bu geçiyor mu? İnstagramda bir sayfada okudum 4.ay uyku gerilemesi geçmez sizin ona uykuyu öğretmeniz gerekir yazmiş.
atak bitince düzelen yok mu?? Böyle devam edemez uykusuzluk cok kötü gündüz zaten oturamiyorım :(