annesinin_kizi Merhaba kızlar Zayıflama çayı ymış bu çay bir kavanoz da 15 kilo veren bile varmış bende kullanmak istiyorum Kilom fazla belli olmuyor ama aşırı kilo aldım Trendyol da bulamadım nerden bulıcam ben bu. Çayı yaa kullanan var mı
Unknown annesinin_kizi Zayıflama çayı adı altında satılan şeyleri kullanmayın bence. Kendinize iyilikten çok kötülük yaparsınız. 😕
urazinannesiii annesinin_kizi valla canım bende bi cesaret Dr.royal life tea aldım yaklaşık 10 gündür onu kullanıyorum bol bol ödem attırıyor şuana kadar 850 gram vermişim 17. günden sonra kilo verimi başlar dediler bende sabırsızlıkla bekliyorum bakalım. Emzirme de sıkıntı olur mu dedim bir sürü emziren anne fotoğraf ı attılar çayın içinde rezene falan var o sütü arttırır merak etmeyin dediler. Bende kullanıyorum bakalım sonuç ne olacak
annesinin_kizi Unknown ama bir sürü kişi kullanmış önceki ve yeni hallerini paylaşmış kişi sayfalarına baktım
Unknown annesinin_kizi Ne olursa olsun , ben güvenmezdim. Kilo vermek istiyorsanız daha sağlıklı yöntemler deneyebilirsiniz. 🤗
[silindi] annesinin_kizi funbody kullandım aynı şekilde fotolar falan 20 kg 30 kg gitti diye yarım kavanoz içtim karaciğer gitti
[silindi] annesinin_kizi benim demir depolarim cok düşüktü 2ayda bir kan veriyorum2 test arasi uçurumdu tam kan veriyorum ne olur ne olmaz diye ondan sonra hemen bıraktım
annesinin_kizi urazinannesiii ben emzirmiyorum o yüzden sıkıntım yok Nerden aldın peki ne kadara aldın Kendimden rahatsız oluyorum yaa Dişardan bakınca hiç kilom yok boyum uzun ama 70 kilo olmuşum hafif göbek var göbeğimi yan tarafları var Bacak üst baldırı da büyüdü umarım işe yarar onu araştırıyim Bi
urazinannesiii maraslihatun şimdilik bi etkisi olmadı canım bende aynı devam ediyor bebeğimin emmesi sütümün olması falan. Bünye meselesi birazda herkeste farklı etki yaratır mı bilmem ama 🤷♀️
urazinannesiii annesinin_kizi ay canım ben 79 kilo olmuşum 165 boy var. 67 ile hamile kaldım 82 ile doğum yaptım sonra 73 e düşmüştüm ye süt olsun ye süt olsun diye diye beni 79 kilo yaptılar. İnstagram dan aldım canım ben normalde 3 lü set i de varmış. Macun yağ ve çay olarak. Ben sadece çay ve macun alacaktım bana ürün macun ve yağ olarak geldi sonra hatalarını telafi etmek için çayı da gönderdiler 2 li paket fiyatına 3 lü ürün aldım yani. İnstagram sayfa ismi veremiyorum sanırım canım ya 🤦♀️
annesinin_kizi urazinannesiii canım özel den yazabilirsin bana ordan sıkıntı olmuyor Bende 70 kilo 1 70 boyundayım
annesinin_kizi [silindi] anladım canım aslında bunları kullanmak pek iyi değil ama başka türlü veremem kiloları