Sevdakuzey
Öncelikle sakin olun…💐
Gelelim hemşireye, bir kere bu iki sebepten sizi dr. İletmesinden geçtim.
Dr. Ne demeli Allah Aşkına daha 9.aylık seni tanımıyor ismi ile seslense bile bakmaması normal! Anne baba dışında aşına olmadığı için bakmaması normal?
Otizm furyası çıktı şimdide…Anne karnında ki bebeğe down olabilir 🤔 diyorlardı.
Öncelikle bilinçli bir ebeveyn olmak gerekir, o ay grubunda ki bebeğin takibi için. Otizm öyle şu sınırda cümle kurmaması ile, çok hareketli olması ile, ismi söylendiğinde göz teması kurmuyor ile teşhisi konulmaz😡
En iyi takipçi anne ve baba, belirli belirtilerini taşıyıp taşımadığını evde siz kontrol edeceksiniz ve ona göre dr.🤔
Daha çok küçük. 18ay ve 24 ay arasında ki gelişim takip e alınır şüphe için sonrada RAM yönlendirilir be muayenesi ile sonuç değerlendirilir. Sağlıklı beslemekte çok önemli her durumda. Rahat olsun içiniz💐