sevimlienerji Merhaba sevgili anneler 🥰 Sizler hangi takımı tutuyorsunuz? Futboldan anlar mısınız? Yada benim gibi eşi için takım değiştiren var mı🥰 gelsin mi resimler 😊
Ayse_lina sevimlienerji bizim fotoğrafımız yok ama ben eşim Galatasarayliyiz kızımjnda Galatasaraylı olmasını isterim ama ne olmak isterse o olur.😍😍😍
Zelisblt sevimlienerji eşim fanatik galata saraylı, galatanın rakibi kimse Bn onu tutuyorum ve ddua ediyorum yenilsinler diye 😁
efelettin Eşim koyu Beşiktaş’lı. Bende Fenerbahçeliyim evlendikten sonra takım değiştirmedim ama Fenerliyimde diyemiyorum 😂
sevimlienerji efelettin eşim takım değiştirmem icin o kadar çok forma aldı ki 😂 formaları çok güzel olduğu için değiştirdim
Mom0911 sevimlienerji evet canım burdaki anneler hep ya japona benziyorsun diyorlar ,ya koreye benzetiyorlar😁😁😁Gözlerim çekik ya
Zelisblt sevimlienerji Bn zaten bjkliyim. Tc numaram bile 1903 ile başlıyor sen düşün 🤪. Ama galata ya ne çıkarsa ona da özellikle taraftar oluyorum 😁