Berat23 zeytinyağı günde bi çay kaşığı içirin, zeytinyağı ile düzenli masaj yapın bebeğinize hem gaz hem kabızlık için birde probiyotik kullanırsanız bağırsakları düzene girer bizim öyle oldu doktorunuzla konuşun bu konuda bizde mama+meme şeklinde gidiyoruz bi süre çok kabızlık çektik fitiller lavmanlar ama geçti çok şükür 15 gündür kabızlık yok