Reyna sariKizim_akKizim ikisini de beğenmedim ama mecbursak Yüsra diyorum diğerini ömrümde hiç duymadım
antropologanne sariKizim_akKizim iklims hiç duymadım, ama sırf farklı olsun diye çok zorlama bir isim gibi geldi. Yüsra daha hoş💜
Mom091 sariKizim_akKizim lisede Yüsra adında bir arkadaşım vardı. Sessiz, sakin, saygılı bir kızdı. Hanım hanımcık derler ya tam öyle biriydi😊
Reyna sariKizim_akKizim fikir belirttim ve ikisinin içinden hangisini seçtiğimi de belirttim beğenip beğenemdiğiniz sormadım demenizde saçma aslında bunu soruyorsun çünkü
Zelisblt sariKizim_akKizim Yüsra diye bi arkadaşım vardı çok zeki ve tatlı bi kızdı, bnde çok severim kuranda da geçiyor bi çok yerde bnde kızıma koymak isterdim ama eşim beğenmemişti :)
PembePelikan sariKizim_akKizim yani kimisi iyidir kimisi değildir,, buradaki yorumlardan yola çıkıp isim koymak ne kadar mantıklı ? İsmin kişiliğe bi katkısı mutlaka vardır ama asıl önemli olan genler , eğitim , sevgi , özveri bunlar şekillendirecek 🤷♀️
sariKizim_akKizim Mom091 Allah razı olsun. henüz cinsiyetini bilmiyorum ama erkek olursa ismi hazır, kız için bu iki isimde kararsız kaldık eşimle. Sizlerinde düşüncenizi merak ettim😊