duruyekta Kızım 14 aylık ve kilosu 7.500gr. doktor bir kaç tahlil yaptı bı sorun çıkmadı ve bu mamaya başladık. 6 ay günde 1 tane içmesi gerek ama kesinlikle içmiyor☹️ açtığım bütün şişeler çöp oldu. Kullanan başarılı içiren varsa bana bı akıl versin lutfen
Nilguny duruyekta malesef bende hiç içiremedim, muhallebi veya gece içirmeye çalışın ben muhallebi yaparak sabahları verdim ama 3 4 anca şimdi vanilyalısını alıp gece uyurken vermeyi denicem 🤷♀️
duruyekta Nilguny kakaolu aldım çok pişmanım vanilyalıya meyve püresi katıp tatlandirabilirdim. Muhallebili nasıl yaptınız? Bende deneyeyim
Nilguny duruyekta normal unla pişirip yedirdim ama sakın içine yumurta falan koymayın bizi çok fena kusturmuştu öyle bir hata yapmıştım.
duruyekta Nilguny peki sizce pişik olmasına sebep olur mu? Kızım farklı olarak bir tek bu mamayı tüketiyor. 1 hafta oldu altı döküntü şeklinde pişik. Karnında bir kaç tane kırmızı benek var. Siz böyle diyince benimde aklıma ondan olabilir mi sorusu geldi simdi