Arkadaslar bebegim 4 aylikken ciglik atmaya baslamisti ozellikle geceleri uyurken uyuma saatinde yatirsam bile uyumak istemiyor ciglik atiyordu. gunduz uykularinda skinti yoktu.. sonra bu durum 5. aya dogru gecti.. simdi 5.5 aylik olduk yeniden bir ciglik basladi yataga yatirdigimda direk ciglik atiyor ama oyle boyle degil ve agliyor.. artik iyice yoruluyorda emerken uyuyor ve boyle uyumayada bu surecte cok alisti malesef.. bu durum normal mi hic bu kadar zorlamazdi artik her uykusunda boyle.. ne yapmam lazm