Merhaba hanımlar alerkjiktbi bebeğim var aşıları tam teşekküllü hastanede yapılması önerildi randevu aldık yarın için lakin bebeğime benden grip bulaştı ateşi falan yok ama burun akıntısı var acaba aşılarını yaparlar mı boşuna mı gitmiş oluruz biliyorsunuz tam kapanma da geliyor Perşembe gunu anlamadım konuyla alakası bilgisi olan varsa lütfen bilgilerinizi bekliyorum