Bebeğnize zaman tabıyın biraz püre verin pütğrluye gecişte de bizimkı asla yemedi başlarda öğürdü,bu çubuk peynırler oluyor ya yumuşak onlardan minik minik verdim ve damağında ezmeye basladı.sonrasında minicik muz veya rendelenmiş armut elma cok yavas ilerledım.şimdi yiyor.sekız ve dokuz ayları zorluyor cunku geçiş aşaması,pankek verin minicik ince ince o korkmadan yedıkce açılacak ip peynırlerden verin.ve bölüp masasına koyun o kendı kontolunde yesin