Dryalp 2gündür yapamıyor bebegım bugun 3olacak ıkınıyor cok yapamıyor birde balgamı var doktora götürcem bir gün daha bekleyeyım dıyorum coronada çıkarmak istemiyorum boyle yaşayan varmı
seda84 Dryalp Bebeginiz ne kadarlık biz bu sorunu 4.5 ayinda yaşadık.8 gün yapamadı yavrum doktorun verdigi damlayi kullandık ve has zeytinyagi verdik günde 1 cay kaşığı sonra yapti
mombeto Dryalp sadece anne sütü alıyorsa normal canım 7 gün gapmadığı olmuştu birden 8. Gün yapmıştı 2 3 kez böyle olmuştu
Alinduru Dryalp kaka için olmasa da hırıltı ve balgam için götürün bence. Evet korona var ama bi yerde hayat devam ediyor ve bebeklerimizin sağlığı rutin kontrolleri önemli. Bizim gözümüzden kaçan bir şey olabilir Allah korusun. Gerekli önlemleri alıp gitmekte fayda var.
Dryalp mombeto malesf mama yiyor anne sütü az cıkıyor 30cckadar bıraz yapmış şükür bunu yazdıktan sonra mama yıyınce sıkıntı olur mu
mombeto Dryalp yok onda da sanırım 3 4 gün diye duymuştum yanlış bilgi vermiyim de. Yine bekleyin daha 2 gün çok değil. İnşallah yapar rahatça
Dryalp mombeto teşekkür ederim bugun gidebiliriz yinede doktora hırıltı ve balgam var ne olur ne olmaz
Dryalp Alinduru öyle yapacağım ne olur ne olmaz normaldır belki ama ona acı veriyordur🙁bi baktırmam rahat edecegım
Hatice_nur07 Dryalp mama alıyorsa mamasının içine bir cay kasıgı zeytinyagı katın ama yümede 2 3 yapmaması normal endişelenmeyin
Dryalp Hatice_nur07 onu yapıyorum doktor demıstı cok zorluyor yavrumu gazda bazen ıyı bazen kötü o da bazen işe yaramıyor sanırım
1prens_1prenses_Annesi Benim kızım 4 ay 2 günlük sadece anne sütü alıyor bugün 11 gün oldu tuvaletini yapmıyor normalmi acaba huzursuzluğu yokvneşesi iyi gazınıda çıkarıyor
Dryalp 1prens_1prenses_Annesi 7gün yapmasa normal yazanlar olmuş canım ama sizde deneyin olmadı bır çay kaşığı zeytinyağı verin o yaptırır belkı benımki dünden berı zorlanıyor az yaptı ama işte
tirtilinannesi25 Benim bebeğim iki günde bir yapıyor. Dört günü geçerse bir çay kaşığı zeytinyağı veriyorum hemen yapıyor. Ek gıda dönemindeyse bol bol su içirebilirsiniz. 6 aydan küçükse ve mama yiyorsa mama markasını değiştirebilirsiniz.
Dryalp tirtilinannesi25 daha 42günlük malesf mama veriyorum sütüm olmayınca sma cok iyi geldi ama dünden beri rahatsız iki gündür yapmadı zeytın yağı verdik az birşey yaptı ama yıne de goturecegım
yazkokusu Dryalp canım bende bu durumu yaşamıştım 3 gün kaka yapmamıştı bebeğim. Doktorumuz bebeklerde 1 haftaya kadar normal dedi. Zeytinyağ önerdi. Çok az veriyorum zeytinyağ. Ya da kayısı püresi çok az veriyorum. Bazen poposuna yağlı bi krem sürüyorum hemen sonrasında yapıyor.
Dryalp yazkokusu bende veriyorum zeytınyagı bugun az yaptı verince cokta vermek istemiyorum cok küçükler ama mecbur rahatlasın diye verdim hırıltısı balgamı da var yıne de bi göstereceğim
1prens_1prenses_Annesi Dryalp Kaç oldu vermem ayaklarını karnına doğru masaj yapıyorum her yolu denedim ama yapmadı hala