Günaydın herkese ❤️
Hemen konuya giriyorum, kızımın 9.ay aşısını yaptiramadik alerjisi olduğu ve neye olduğu da belli olmadığı için. Neyse, 1 yaşına giriyor 2 sinde ve 3 mayisda da yine kızamık aşısı var , dr.umuzla görüştük aşı yapılacak hastanede bir kaç saat duracağız ne olur ne olmaz diye kontrol altında yapilcak yani. Süt ürünlerine kesin alerjisi var yumurta meçhul, sorum şu sizin de başınıza geldimi? Burada alerjik bebek annesi çok illaki yaptıran olmuştur aşısını. Yan etkisi oldumu veya herhangi bir problem cevaplarsanız sevinirim.🌼