Reyna Bebeğime yurtdışına gelmeden önce 4.ay aşılaırnı yaptırmıştım hemşiremiz aşı karnesine işlememiş. Şimdi 6.ay asılaırnı yaptırmam lazım bulunduğum ülke yazmadıkları için sorumlulugu almıyorlar. Yapılıp yapılmadığını bilemeyiz diyorlar haklı olarak. Hemşiremizden dönüş bekliyorum. Normalde 6.ay asıları 9.ayda yapılıyordu sonradan 6.aya çekildi diye biliyorum. Biz 9.ayda Türkiye’de olacağız acaba 9.ayda yaptırsak sorun olur mu diye soracaktım. Bilir eğer burda Aile hekimliği hemşiresi, ebesi varsa diye düşündüm .