Bu uygulamada surekli karsima cikan, sanki boyle bir grup varmis gibi lanse edilen, asiri sacma buldugum tabirdir linçciler … “Lincleyenler gelmesin, simdi linçciler yoruma dökülur” gibi gibi. Sanki anneler ben lincci olayim diye kendini bir topluluga sokmus. Linçci yakistirmasi yapilan kisi bor postta elestiri de bulunurken digerinde baska anneye destek olabilir. Arkadaslar olumsuz elestirilere boyle bir tanimlama yapmaniz dpgru degil. Burasi cok sayida insanin birarada oldugu bir platform. Cok insan demek cok fikir demek. Kimse ayni dusunmuyor. Bu nedenle linçciler gibi sacma sapan bir kelimeyi ne olur artik kullanmayin. Elestiriye kapaliysaniz post acmayin.