YagmurKoksal Oğlum 3 eylül doğmşun37 haftada 2700 doğdu şuan 8 kilo tam boyu 71 cm anne sütü alıyor ama dha cok gece gündüz emmek istemiyor ek gıdayı iştahlı yediremiyorm hıcc iştahsız bi cocuk kilo olark az mı sizce
Vedq YagmurKoksal masallah az degil bence. Gayet iyi. Boyuda kilosuda . Sagliklo olsunda cok. Kilo derdine dusmeyin. Kizim 8 ay 13 gunlik yeni 7kilo
YagmurKoksal Ben takmıyorm zaten ama kaynvaldem kendı oglu 4 kilo dogms 6naylık 9 kiloymus cocugmn azna sureklı bseyler tıkma pesınde calıstgım ıcın o bakıyordu 2 ye kadar gelene kdr kac ogun yedirmeye calısıyo cocugm nefret etti yemek yemekten
YagmurKoksal AsliuKaan sormadığımı ne biliyorsun . Burda istediğim gibi post açıp annelere sorabilirim yazmak isteyen yazar istemeyen yazmaz
Leylan47 YagmurKoksal bizde aynı gün doğumluyum benim kızım 8 kilo bile değil bence iyi bide biz 3 kilo 100 doğduk