neredenbileceksinizz Kızlar merhaba şey merak ettim de. Benim bebeğim 37+1 doğdu. Akranlarından sanki biraz farklı hareketleri başını tam tutamıyor hala mesela. Yada çıngırak da tutamıyor 40 haftalık ve 37 haftalık fark eder mi bunlarda acaba şuan 4,5 aylık
Reyna neredenbileceksinizz benim oglum 37+3 dogdu suan 9.5 aylık yasıtlarından geri degil yani aynılar
Hohomoromu neredenbileceksinizz kapanma olmadan aile hekimliğinize ya da çocuk dr bı sorun isterseniz
Guzelkizimbenim neredenbileceksinizz bence bi doktora goturmenizde fayda var başı tutma daha erken olur çünkü
Aybikesuna neredenbileceksinizz benim kızım 37+0da doğdu bazı motor gelişimi tam akranları gibi hatta bazı şeyleri erken bile yaptı kalkma sıralama emekleme gibi sadece ek gıda biraz zor oturdu bizde 9,5 aylık yeni yemek yemeye başladı
neredenbileceksinizz Reyna canım pediatrik nörolojide takipliyiz zaten epilepsi hastası ve beyin hasarı var bazı bölgelerde
neredenbileceksinizz Aybikesuna bilemedim ya fizik tedavi hareket gösterdi onları yaptırıyorum ama yani ne bileyim aynı ay bebekleri görünce bir terslik mi var acaba da kalıyorum
Aybikesuna neredenbileceksinizz çocuk doktoruna danışın yine de birde youtube de Osman gönülal diye bir doktor var ay aya gelişim videoları orada da hangi aya kadar tolere edilebileceğini hangi aydan sonra yapamadığı zaman hareketi doktora gidilmesi gerektiğini söylüyor
Portakal neredenbileceksinizz biraz yüz üstü egzersiz yaptırın önüne ilgisini çekecek bir şey koyun gün içinde 10 dakika yapabilir
neredenbileceksinizz Portakal yapıyorum canım her gün yaptırmaya çalışıyorum kafayı tutuyor ama çok uzun değil biraz önüne düşüyo sonra yine kaldırıyor yani tutarken tam dimdik olmuyo
MutluU neredenbileceksinizz 37+1 dedogum yaptım3.500 dogdu suan 3.5 ayligiz :) akranları gibi şükür:)