busrasilra14 Hanimlar merhaba 🙋🏻♀️ devlette dokuz aylık bebegimin kanı alındı bir hafta geçti sonuçlar e nabizda düşmedi yaşayan var mı ne yaptınız acaba
Hohomoromu busrasilra14 e nabız a geç dusuyor ama.sizin ki baya geç olsun çıkış yapıp yeniden girin bı yenileyin sayfayı
Mtah busrasilra14 ne kanı olduğuna da bağlı .. rutin biyokimya hemogram tarzı kanlar çıkması da düşmesi de gerek ama genetik ve bazı ayrıcalıklı kanlar zaman alabiliyor .. üstelik MR USg gibi sonuçlar raporlamadıgı için düşmüyo . Görüntü oluyo raporu yazılmıyor
Deletedmom0099 benim bebegimin de çok sonra düştü ama 24 saat sonra çıkmış oluyor devlet yada özelse hastanenin sitesinde tcsiyle bakabilirsiniz