Kızlar kızım 15 aydır şükür hiç göğüs yarası falan cekmemistim ama 8 adet dişi var ve artık iki üç haftadır emzirmek ızdırap gibi olmaya başladı sanki disiyle emiyor sol gogsumun ucu mahvoldu ne surebilirim hemen ferahlatacak bir oneriniz yönteminin var mi