Aselinannesii6 Ne iyi gelir kaşıntısı için y hamazinc fito ve sudocrem var kullanıyorum ama kaşıntısı çok oluyor yavrumun uyku uyuyamıyor kaşıntıdan yakın samanda antibiyotik kullandık onlar yaptı ama belki şunu yaptık kaşıntısı geçti diyen olur anneler 🤦🏻♀️
Busrminel Aselinannesii6 doktorunuza danışın mantar olmuş olabilir trysod mantara çok iyi geliyor ama çok kaşınıyorsa uyuzda olmuş olabilir takip edin
Lina1205 Aselinannesii6 Bizde öyleydik uyuz olmuş kızım hem pişik+ kaşıntı çok kötü ya doktorunuza danışın en iyisi
hanasil Aselinannesii6 egzama gibi şeyler çıkmıştı bebeğimin yüzünde sürekli eli yüzündeydi yavrumun kaşınıyordu büyük ihtimal la roche posay cicaplast baume b5 bu krem bize çok iyi geldi hatta bir ara çok kötü pişik olmuştu pişik için normalde mustela ve bepanten kullanıyorum söylediğim kremi pişiğine sürdüm 2 güne oğluşumun poposu toparlandı
Lina1205 Aselinannesii6 Var canım özel bölgesinde de var altını açtım başlar kasitmaya hatta bir iki kanattı bile
Aselinannesii6 Lina1205 başka bölgesinde varmıydı sizin bebişin ya bakalım geçmezse yine sağlık ocağına götürücem
Lina1205 Aselinannesii6 Vücudu komple kasiniyordu şimdi biraz iyi bence bir cildiye doktoruna götürün