BalarisiYusra Kızlar kayınvalidem dün ilikli kemik getirdi kızımın çorbasına katmam için onu kaç saat kaynatmam lazım kayınvalidem 6 saat dedi ama o da hiç yapmamış çok değil mi ? Yapanlar bilir yardımcı olur musunuz ☺️
Mom079 BalarisiYusra 8 saat kaynatmıştım. Kemikteki kolejinin suya geçmesi için uzun saat kaynatmalısınız
Balkizlarim BalarisiYusra 4 ,5 saat düdüklü tencere de kaynatiyorum kemik ayrılıyor artık kanka 🥰 kısık ateşte ama canım 🌸☺️
BalarisiYusra Balkizlarim tamam kanki ama düdüklüden biraz tırsıyorum açıkçası aldım ama pek fazla kullanmadım eşime buz torbası aldırdım suyunu ona dökücem yemeklerine kaç küp koysam iyi olur
ikiprensannesii2 12 saat kaynatıyorum içine patates havuç soğan ve kereviz yaprağı koymuştum. Oğlum çok seviyor yemekleri☺️
BalarisiYusra ikiprensannesii2 aa bak güzel fikir ama kereviz yaprağım yok havuç patates bide soğan koyuyim lezzet verir
ikiprensannesii2 BalarisiYusra direkt suyunu buz kalıplarına koymayın çok yağlı olur 1 gece bekletin yağlarını alın
Balkizlarim BalarisiYusra 1 küp yeter kanka yaaa ben alıştım kolay geliyor o zaman normal tencerede daha uzun olur 😍
Aryemus_3 BalarisiYusra 8 saat kaynatıyorum mum ışığı gibi ocakta kolejenin çıkması için jölemsi yapıda olması gerek
Aryemus_3 Karabiber57 mum ışığında kaynadığı için fazla eksilme olmuyor bide 24 saat dolapta bekliyor yağı donuyor onu alıp öyle buzluğa koyuyorum