Bir Sabah kalkıyorum göğsüm taş olmuş ağrıdan durulmuyor sıcak duş masaj emzirme yapıyorum en son Dr augmentin antibiyotik verdi onu içtim 3-4 güne geçiyor 1 hafta sonra tekrardan oluyor resmen antibiyotikle yaşıyorum neden sürekli olur üstelik hep emzirdigm göğsüm öbürünü almıyor oğlum ucu yok diye başka bişey olur mu acaba çok korkuyorum güya Ramazan’da oruç tuttuğum için biraz sütüm azalır dedim iyce arttı geceleri