Esrahifa
Merhabal arkadaşlar bebeğim önceden güzelce beni emerdi doyduğunu anlardım bezinden bezi baya dolmuş olurdu fakat bu ara beni emmek istemiyor ağlıyor zorla emiyor biraz ,yeterli olduğunu düşünmüyorum emdiğinin bezi çok dolu olmuyor çünkü. birde bu ara doktor tavsiyesi ile antibiyotik kullanmak zorunda kaldım ondan mi bilmiyorum ama sıkıntı yaşıyoruz meme reddi yaşadığınızda ne yaptınız acaba çok emmediği için sütümün azaldığını düşünüyorum lütfen bir akıl verin