civcivoz ben kullanıyorum. Kızım henüz 6 aylık. 7,5 kg. Gıcırdama yada başka hıcbır sorun yaşamadım. Bu arabayı piyasada kendi kalitesinde olan arabalardan en hafifi olduğu İçin hem de tek elle açıp kapanabildiği için aldım. Gayet memnunum. Gerçekten hafif bir araba. Yeni nesil bebek arabaları gereksiz ağır ve çok yer kaplıyor. Bu araba kapandığında yerde kaplamıyor. Tavsıye ederim.