hanasil merhaba, Ben de emziriyorum. Asinin calisma prensibini bilmedigimden soruyorum,saglikci olarak Siz be dersiniz. ilk gun emzirme sutu sagip at vs. gibi seyler gerekli mi. Ornegin gaz yapici bir yemek yiyince bile bebegi de etkiler ya:) Asida da ilk gun emzirmemek daha guvenli mi olur. Yoksa alakasiz birsey mi. Bilginiz varsa paylasirsaniz cok sevinirim☺️