19052019 bizim çok şükür 2 aylık olmadan bitti . Her memeden sonra gazını çıkarana kadar uğraşın derim ben yarım saat gaz çıkarmaya calistigimi biliyorum. Hemen yatırmayin. Sakin olduğu bir zaman yüzüstü yatırıp arkadan ayaklarına elinizle destek yapın kendini itmeye çalışsın bağırsakları çalışır . Bir de bacaklarından tutup karnına doğru ikinana kadar itin . Çabucak atlatirsiniz inşallah kolay gelsin😏 hiçbir gaz ilacı da kullanmadik bu arada😊 yediklerinize de dikkat edin🖐️