prensinveannesininguncesi ben sizi çok iyi anlıyorum, hamile olan sağlık çalışanı arkadaşım bile izin kullanamıyor, yasak çünkü.
Kanaması oldu, o zaman bile doktor 10 gün rapor yazdı da öyle bir nevi izinli sayılabildi. Raporu biter bitmez çağırdılar işe, üstelik gece nöbetlerine de kalmaya devam ediyor.
O da istifa etmeyi düşünüyor. Olmuyor çünkü hiçbir esneklik sağlanmıyor. Nefes alamıyorlar.