Gozdeongun Merhaba Kızlar bebegım 5.5 aylık ama fazla ses çıkarmıyor cıglıklar falan atmıyo hıc hergun kıtap okuyorum onunla sohbet edıyorum ama bilemedım baska ne yapabilirim onerılerınız nelerdir ?
Mlke301020 Gozdeongun benim oğlum 5 ay 28 günlük onda çok ses çıkarmıyor arada kendi kendine yapar yani. Küçükken daha çoktu 😄
Toprakaren Gozdeongun alla allh agucuk falan da mi yapmiyor bizimki 5 aya yeni girdi hep sohbet muhabbet istiyor baya konuşacakmış gibi biseyler anlatiyor tabi bu her bebekte bir olcak diye bisey yok
Mlke301020 Hbbsnnplt bebeğim 13 ay 17 günlük gayet iyi yürüyor bir kaç kelimesi var seside çıkıyor şarkıları anlayıp hareketlerini yapmaya çalışıyor bir sıkıntısı yok şükür
Gls04 Hbbsnnplt merhabalar kızım bir yaşında olucak yakında cok sukur iyi bi sıkıntısı yok sizde canınızı sıkmayın bi amda başlıyorlar 😍