Kızlar bebeğim 9 aylık
Park yatak kullanıyorum
ama bebeğim artık ayaklanmaya başladı
ve beşikte sallayarak uyuyo
park yatağın üst kısmını çıkardığımda malesef sallanmıyor 😔
üst yatak kısmı da artık tehlikeli hale geldi ayaklanıp düşer diye çok korkuyorum
Bütün önerilere açığız 🙏🏻