Arifeeee Fairy platinum kullanıyorum ama çok pahalı. Pril Jel olanları denediz mi ya da siz hangisini kullanıyorsunuz hangisinden memnunsunuz?
prensinveannesininguncesi Arifeeee fairy platinium kullanıyorum aşırı memnunum 🌸 pril jeli denemiştim asla önermem kirecimsi lekeler bıraktı
Maviyesil121212 Arifeeee fairy plantinium kullanıyordum. Prilin tableti indirime girince onu alayım dedim almaz olaydım, finish de çok kötü. Pahalı ama fairy gibisi yok
3children1mom Arifeeee Finish 8× kullanıyorum memnunum. Kimisi bimin şokun deterjanından memnun ama kalıntı bıraktı sevmedim ben