Turkuazlimon canım benim bebeğim 8 aylık geçenlerde kabız oldu,doktora yazdım görmedi bende kendi yöntemimle çıkarttım:) baktım ıkınıyor,altını açtım zeytinyağı sürdüm ve poposunu elimle kapattım yağ içine sızdı,midesine biraz masaj yaptım bi kaç dakika sonra çıkarttı çok şükür🙏🏻 emziriyorsanız kuru kayısı yiyip bol su için,asla kabız yapan şeyler yemeyin sütünüzden geçer rahatlar yavrucak…normalde katı sürecindeyiz baktım kabız oldu 2 gün sadece emzirdim