Günaydın tek gözümle foruma girdim bişey sorcam sonra uyuucamm 😌 21 aylığçk oğlum akşam 11, 11,5 gibi uyumaya başladı gece çok kalkardı şuan diş problemi yok belki ondan mı ne 3 kez falan kalkıyor emmeye… Ama 3 gündür sabah 7 de ayakta 🤦🏻♀️ 2 gündür sallıyorum şimdide salladım uyudu. Geçici dönem mi yoksa artık bu saatte mi uyanır. En son minicikken bu saattlerde kalkardık tam büyüdü 9 10 gibi kalkar dedim demez olaydım 🤷🏻♀️