Nohutannesi Gygy her bebek kendine özel. Ne kadar içerik içerik desek de boş. En güzel içerikli mama bile yaramayabiliyor bebeğe. Deneyip tecrübe etmelisiniz. İçinize sineni küçük boy alıp bir deneyin
zbd Gygy İlk olarak sma almıştık bizde daja sonraki kontrollerde çok fazla gazımız olduğu ortaya çıktı ve doktor sma önermedi. Gaz ve kabızlık yaptığını ve mümkünse Aptamil kullanmamı söyledi. Yani sma dışında başka bir mama kullan dedi
Mervesrrtrkmn Mimarhanim evet doktor bize sinbiyotık ayrı dedı o etkılı dedı probıyotık başka dedı oyuzden benımde oğlum süt almıyo hep mama olsun bizde güzel anneleriz❤️
Mimarhanim Mervesrrtrkmn öyle tabi canım mama alanda büyüyor. Annelik demek emzirmek demek değil 🤗 sonuçta keyfi emzirmiyor değiliz 🙂🙂
Busra2961 Mervesrrtrkmn pronutra kullanıyoruz sma kullanırken çok kusuyodu ve gaz yapıyodu ve yaşıtlarından 400 gram geriden geliyodu ama aptamille düzeldi
turansmom Gygy Biz kısa bir süre sma optipro kullandik çok memnunduk. Doktorumda genelde her yeni doğana onu oneriyor, sanırım anne sütüne en yakin olanmış🌸