AlyaMiraUtku Grip oldum emziriyorum doktora gidip ilaç kullanan varmı arkadaş lar 😕 hangi ilaçları kullandınız
Ikraamom AlyaMiraUtku yani şimdi grip deyip geçmemek lazım daha yeni korona postundan çıktım sadece grip belirtisiyle bile pozitif çıkanlar var bence doktora gidin eğer akşama kadar düzelmezseniz
fatimas27 AlyaMiraUtku ben de oldum ama doktora gitmedim ev de ıhlamur yaptım iki gece ust uste içtim çok şükür… Sen de dene istersen bı de arkadaşın dediği gibi eğer vırus alabileceğine şüphen varsa test yap
AlinNisam AlyaMiraUtku ben gıttım parol iç dedı sadece içmedim bol ıhlamur vıtamın aldım lımonlu seyler tukettım atlattım çok sukur sende iç daha kolay atlatırsın canım gecmıs olsun
Ikraamom AlyaMiraUtku Genelde bizim de öyle oluyor eşim grip oluyor o iyileşiyor ben oluyorum ama hiç te gidemedim hastaneye hep birşey çıktı ama 2 gün en fazla sürdü yani grip mevzusu