Tdof26 doktor uyuz dediyse uyuzdur ☹️ ÜZüldüm uyuzzsa .. Bebeğinizi emzirirken vs mutlaka örtü koyun kolunuza veya bacağınıza yoksa sizden ona ondan size geçip duruyor. Son birkaç gün sevgi selini birazcık azaltsanız daha iyi 😊 birde çarşaflar yastık örtüleri mutlaka 60 veya 90 derecede yıkayın. Ben evin altını üstüne getirmiştim. Salonu falan sildim koltukları 3 gün kullAnmadık.