nursocum memnunum canım inan ankastre alırken araştırmadığım marka model kalmadı özellikle fırın için, sonra kuzenide öyle deyince parçaları hem orjinal hemde uygun hak verdim. Niye dersen çamaşır makinem aristonun ve daha üretilmiyomuş geçenlerde kapağı açarken zorladım kendi açılmadan içten düğme kadar bişeyi kırıldı kuzenine söyledik arçelikte çalışan kırılmış bu sevisi yok demezmi küçükcük bişiye başka marka olduğu için 300tl verdik arçelşkte olsa nekadar olurdu dedim 50-100 demezmi yıkıldım😃
şimdi Arçelikten fırını anlatayım drdim ya çok araştırdım diye, su hazneli buharlı pişirme özelliği fln var kendini temzileme fln çok çok memnun kaldım diyebilirim.
arkadaşımda kurutma ve çamaşır makinesi aldı oda diyo kısa program bile harika temizliyo diye. Şimdi benimkide bozulsa diye makinayı hergün okuyorum onuda arçelikten alcam😂
haa birde annemler yıllardır arçelik kullanırlar hiç servis gitmemiştir daha.