DefneErcis asıl yanlış olan aleni olarak yorum yapılan bir konuda kesin konuşmaktır. Çocuğunuzun hasta olmadıpına sevindim, ama herkes sizin kadar şanslı değil. Ayrıca bir konuda tartışmak kavga değildir, kulakdan dolma bilgilerinizi sınadım sadece, gereksiz triplere girmeyin.