makedonyadan selam.sevgili annisler .
bebeğim 18 aylik.. hala anne sutu aliyor.. beslenmesi cook.zor… kilosu 16 …17 civarlarnda.. sabahlari.sadece corba.iciuor aksam.yemegi.olarak.hcbr seyi.negenmiyor meyve desen anca bi dilim.elma.bir portakal suyu yoguet iciriyorum.zorla tarhana .. yani kisacasi menum cook kisitli.. bana yardmci olurmsnz arti denemedigim.yontem.kalmadi lutfen surekli.makarna olmaz ki cok uzuluyorum fikirlerinizi alirsam coook memnum kalirm.. hayirli sahurlarr ☺