Mom064 Merhaba ben bunan 2 buçuk sene onçe acil işim vardi. Şansıma kuaförüm de yokmuş o günü ış yerinde başka kiza aldırdim ada ile yanlarını aldı. Cıddı anlamda şeklini bozmuşdu ve o gündür kaşlarim hiç şekil almıyor malasef,ve hiç çıkmıyor. Ama bence insan yapisiyla alakali bi durum normalde çokda kil çıkmaz bende. Dokülen saçim bile zor çıkar o derece 😔😔