Senabat Oğlum 22 aylık çoklu besin alerjisi var doktor Allerset şurup vermişti bitti. Hastaneye gitmek istemiyorum doktoruda değiştireceğim alerjik bebeği olan anneler hangi ilaçları kullanıyorsunuz? En temiz içerikli olan ilaç sizce hangisi?
Esrayd Senabat ne için kullanılıyor bu ilaç acaba? Benim kızım da 3.5 aylık ilaç falan kullanmıyoruz biz
iki_prens_annesi_ Senabat ben kremini kullanmistim impetex ve allerset cok rahatlatiyodu ve hemen cildini temizliyodu
Senabat Esrayd kaşıntı kabarma gibi tepkilere iyi geliyor sürekli kullanmamak lazım tabii bizimki iki yaşına girecek yeni bitti şurup.