kumdurder bence adet olcan onun belirtisi olabılır ben 4 ay 24 gün oldu dogum yapalı gecen ay allahım ay sonunda bir bel agrısı kopacak belim sankı heryerım agrıyor üşdüğm dedim aha korona oturdum üzülsüm biraz agladım cünkü oğlumla o gun bir oynadım ki sarılıp öpmeye doyamadım dedim yavruma gecırdım kesin sonra olmadıgımı analdım suan gene aynı agrılar var meala