Happy22 Anladığım kadarıyla İstanbuldayım vakalar azalacak millet nerelere akın etcekse oralara akın olcak hayir madem yasak geldi sehirlerarasi kapansaydi ceza vs giriş çıkışlar yasaklansaydi degil 18 118bgun gelse bu mantıkla bu virüs bitmiycek arkadaş
Selcan Happy22 şehirler arası geçiş yasak zaten. Bu 3 günde kim nereye gidiyorsa gidiyor 3 gün sonra yasak başlıyor. Otel rezervasyonlari bile yasak iptal olmuş durumda. Genelge yayımlanmış bir bakın isterseniz
agacsizkoala Happy22 seyehatler de yasaklandı o yüzden millet perşembeye kadar köylere akın akın gidiyor, İstanbul sana bana kalacak bu gidişle 😁
Kalbim11 Happy22 bitmez cnaım herkez köylere hucum ediyor oralarda vakalar artıcak ki eşim markete üst düzey yönetici inan ben evden dışarı cık ıyorum ekmek almaya bile adam diyor ki öle kalabalık ki magazayı ziyarete denetime gidemiyorum marketler sözde hafta sonu yasak var milletin boş bol gezmesinden dolu diyor